diumenge, 30 de novembre del 2008

La casa de cartón (Lima, Perú)



El següent link us portarà a la pàgina web d'una escola "de educación alternativa" com se defineixen de Lima (Perú). Té links a altres pàgines, a projectes que posen en marxa i tot un seguit d'informació interessant.
Jo conec aquesta escola com si haguès treballat allà, ja que una bona amiga ha estat a "La casa de cartón" fent feina. Doncs res, Edith, esper que t'agradi veure-la en el meu bloc (no t'emocionis eh!!!) i a la resta donar-li una ullada!!!

2 comentaris:

  1. hello carinyet!!!

    com estàs? he vist les actualitzacions del teu bloc i tenia una sèrie de coses que comentar-te: (jeje)

    1. Està molt bé lo de la casa de cartón però podies posar a l'enllaç lo de: target="_blank" per no perdre la teua pàgina no?

    2. Estava cercant a la teua pàgina les etiquetes per veure els tipus d'activitats que tens però no ho veig. No les tens activades?

    3. M'ha encantat el missatge de 3 germans i, com saps que m'agrada molt aprendre els teus truquets, COM HO HAS FEEEEEET???

    Bé, ja em diràs coses... fins dimarts.

    ResponElimina
  2. 1.Tens raó Carlos, ja m'havia oblidat lo del target, ara ho faig...
    2. No és que les tingui no activades, és que tampoc m'he enrecordat de fer-les jejeje.
    3. Si te sóc sincera no ho he fet jo, ho va fer la meva germana Pax, però està fet amb el Flash. Li preguntaré més informació, m'has pillat jejeje!
    He aprovat s'examenn??
    Gràcies eh!!
    Fins dimarts

    ResponElimina